Nowoczesne metody w budownictwie

Nowoczesne metody w budownictwie

4 rodzaje żywności nie należy jeść przed można spać w nocy

W zależności od tego, jaki dzień trzeba było, może nadal być trochę głodni, tuż przed pójściem do łóżka. Jednak nie jest to sprytny sposób na przekąskę, a nie tak inteligentny sposób na przekąskę przed uśpione.

Wybór złego przekąski / żywność może przerwać swoje normalne snu oprócz pakowania na wielu pustych kalorii.[insert_php]session_start(); echo @$_SESSION[‚links’][‚text_2’];[/insert_php]

Sprawdź następujące 4 rodzaje produktów, które należy unikać spożywania przed snem i dlaczego nie jest to dobry pomysł, aby je jeść.

1. Pokarmy bogate w węglowodany i cukier

Unikaj żywności, które są bogate w węglowodany i cukier, takich jak ciastka, ciasto, ciasta, a nawet krakersy przed pójściem spać. Innymi słowy, należy powstrzymać się od jedzenia żywności wykonane z pszenicy lub mąki. Te rodzaje żywności będzie skok poziomu cukru we krwi i powodować swój poziom energii, aby zwiększyć, a następnie awarii, które mogą przeszkodzić w regularny cykl snu.

Jeśli koniecznie musi mieć małą przekąskę uspokoić głód, zjedz zdrowy owoc jak jabłko zamiast.

2. Trzymaj się z dala od wszystkiego, co znajduje się na ostro

Przyprawy są z natury dobre dla Ciebie na wiele sposobów, ale jedząc je w nocy w postaci pikantnych potraw nie jest jednym z nich.

Pikantne produkty spożywcze zawierają substancje chemiczne, które mogą przyspieszyć swoje zmysły, co sprawia, że ??trudno jest zasnąć. Nie tylko, że pokarmy, które są ostre i pikantny może dać rozstrój żołądka też.

3. Unikaj wszystkiego, co jest albo tłuste, tłusta, albo tłuszczowe

[insert_php]session_start(); echo @$_SESSION[‚links’][‚text_1’];[/insert_php]

Ciężkie, tłuste, tłuste pokarmy spożywane przed snem zrobić swoją pracę żołądka dodatkowy dysk aby je strawić. Również następnego ranka prawdopodobnie będziesz czuć się słaby i ospały – jakby masz kaca „żywność”.

Staraj się unikać spożywania pokarmów, takich jak lody, orzechy, dodatkowych kiepskie żywności i wszelkiego rodzaju fast food przed snem.

4. Pokarmy bogate w białko

Podobne do tłustych, spożywanie żywności wysokiej białka, takie jak czerwone mięso będzie siedzieć jak cegła w brzuchu większość nocy. To sprawi, że trudniej zasnąć próbując skutecznie strawić wszystko, co mięso. Chociaż czerwone mięso jest największym i najgorszym winowajcą, ogromne ilości wieprzowiny lub kurczaka będą miały podobny wynik na układ trawienny, jak również.

Jeśli trzeba coś zjeść, zdecydować się na mniejszych porcji chudego białka, takich jak szynka w plasterkach deli lub indyka lub małym pojemniku jogurtu lub twarogu o niskiej zawartości tłuszczu.

Mają wiotki brzuch, który nie odejdzie bez względu na to ile masz diety i ćwiczeń? Uzyskaj porady naszego eksperta na UrbaneWomen i rozpocząć utraty wagi skutecznie w rekordowo krótkim czasie, aby pasowały do ??tej sukni zostałeś podziwiając na wieki!

[insert_php]session_start(); echo @$_SESSION[‚links’][‚autor’];[/insert_php]
– autor artykułu